Jak cvičit na běžeckém pásu?

  • prvním předpokladem je, že máte správně fungující běžecký pás!
  • důležité je se před cvičením dokonale seznámit s obsluhou vašeho běžeckého pásu – především s bezpečnostní pojistkou!
  • Běžecký pás umístěte dle doporučení výrobce tak, abyste omezili riziko vzniku úrazu
  • Na běžeckém pásu nikdy necvičím bosky nebo v nevhodné obuvi (podpatky, cukle apod.)
  • vhodné je zařadit před samotným cvičením na běžeckém pásu krátkou rozcvičku a strečink
  • při cvičení je možné vybrat z přednastavených programů
  • cvičení je vhodné začít s menším zatížením
  • po rozehřátí svalů můžeme zátěž zvýšit
  • na závěr tréninku opět snížíme zátěž a uvolníme svaly
  • pro dosažení očekávaných účinků je důležitá doba cvičení – ke spalování tuků (aerobnímu svalovému metabolismu) dochází po 20 – 40 minutách cvičení.
  • FIT – F = frekvence cvičení 3 – 5 x týdně, I = intenzita cvičení 60 – 90 % maximální tepové frekvence, T = délka cvičení 20 – 60 minut
  • na závěr cvičení doporučujeme zařadit cviky na uvolnění, vydýchání a zklidnění svalů

Kupujte spalovače tuků a carnitin za více než příznivé ceny pouze v eshopu Spalovacetuku-carnitin.cz. Tekutý carnitin, nebo karnitin v kapslích kupujte na Carnitin-karnitin.cz. Sacharidy a proteiny na růst svalů nabízí Fitshopek.cz.


Reklama:


Kvalitní a spolehlivá horská kola nabízí eshop Levná-horská-kola.cz. Chirurgická ocel a šperky z chirurgické oceli za jedinečné ceny pouze v e-shopu Vyberšperky.cz. Moderní clip in vlasy ve tmavých i světlých odstínech. Kola, cyklistické a sportovního vybavení a doplňky za super ceny.
Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!

Inzerujte zde!

Máte zájem o reklamu? Kupte si textový odkaz na této pozici!